Webáruház nyitás feltételei
Ma már a webáruház indításának technikai feltételei adottak ahhoz, hogy akár pár óra alatt egy jól funkcionáló webshopot összehozzunk. Egyes webshop motorok segítségével akár ingyen is nyithatunk online boltot. Mint mindenre, természetesen az e-kereskedelemre is vonatkoznak szabályok. Alább összegyűjtöttük a webáruház nyitás különféle feltételeit …
Melyik webshop motort használjam?
Az e-kereskedelem és ezzel egyidejűleg a webáruházak forgalma évről-évre növekvő tendenciát mutat. Az interneten vásárlók száma is folyamatosan növekszik, ami a technikai háttérnek, azonnali elérhetőségnek és a webáruházakkal szemben tanúsított növekvő bizalomnak köszönhető. Pontos adatok nincsenek, de ma Magyarországon közel 15.000 webshop üzemel. Ne lepődjünk…
Weboldal látogatottságmérés – Ingyenes eszközök
Weboldal tulajdonosoknak, akik sikeresen szeretnék honlapjukat és vállalkozásukat üzemeltetni, elengedhetetlen, hogy statisztikai információkat szerezzenek weboldal működésével kapcsolatban. Nem csak a saját, de konkurenseink látogatottságának ellenőrzése is fontos. Hiszen hiába vagyok én jó, ha a versenytársaim még jobbak. Cikkünkben ma azokat az ingyenes webstatisztikai rendszereket mutatjuk…
Mi a különbség a webdesigner és a webfejlesztő között?
Webdesigner, webfejlesztő, programozó, back-end, front-end, UX, HTML, CSS, grafikus, illustrator, SEO szakértő. Annyi fogalom létezik ma már az online marketing világában, hogy gyakran azt sem lehet tudni eszik-e vagy isszák azt a dolgot. El tudjuk képzelni, hogy kisvállalkozóként ülsz otthon a foteledben és elérkezettnek látod…
Az elavult weboldal árulkodó jelei
A weboldal létszükségletét ma már senki nem vitatja. A weboldal a vállalkozás online kirakata, ez az első felület, amivel a potenciális vásárlók találkoznak. Mégis sokan vannak, akik nem takarítják rendszeresen a kirakatot, hagyják azt beporosodni. Vagyis miután elkészült a weboldal fellélegezve dőlnek hátra és hagyják…
Ingyenes és jogtiszta fotók – hol szerezzem be a weboldalamhoz?
A megírt szöveg és átgondolt design mellett képek segítségével tudjuk legjobban megragadni az olvasó figyelmét. Egy jó kép segít szemléltetni az adott tartalmat, megerősíti a szöveges részek mondanivalóját, hatást gyakorol és cselekvésre ösztönöz.Mutatjuk hol szerezhetsz be ingyen ilyen tuti képeket. Sokan éreznek késztetést, hogy a…
A weboldal kötelező elemei
Az impresszum kötelező eleme a weboldalnak, tartalmát törvény írja elő az online szolgáltatók számára. Lássuk mi kerüljön a honlapodra, hogy elkerüld a büntetést. WEBOLDAL KÖTELEZŐ ELEMEI JOGSZABÁLYI ELŐÍRÁS SZERINT A design és funkcionális elemek mellett, vannak olyan dolgok is, amiket az online szolgáltatók törvényi előírás…
Mit jelent a landing page, és miért hasznos?
A landingpage (magyarul landoló, cél, érkező vagy fogadó oldal) a vállalkozásod virtuális recepciója. Itt fogadod a weboldaladra látogatókat és ezen múlik, hogy a felhasználó belép-e vállalkozásod virtuális ajtaján, vagyis tovább böngészik-e az oldaladon.Mutatjuk, hogy néz ki egy jó vevőszerző landingpage és adunk 3+1 tippet a…
Mi az a tárhely és miért van rá szükségem?
A weboldalakat valahol tárolni kell, nem lóghatnak csak úgy a levegőben. Rengeteg fájlból (kép, videó, szövege) épül fel, ezeknek bizony hely kell. Ezt a helyet hívják tárhelynek, vagyis szervernek. Tekints úgy a tárhelyre, mint a weboldal virtuális lakására. A weboldal a tárhelyen lakik és a…
Mi az a célközönség, és miért van rá szükségem?
A vállalkozások egyre inkább tudatosítják, hogy nem tudnak minden vevőt azonos módon kiszolgálni. Ezért a sok millió emberből kell szűkítenünk a kört a célközönségünkre. Vevőorientált marketing gondolkodás alapján négy lépésből jutunk el a megfelelő célközönség azonosításához: Piac szegmentálása Célpiac kiválasztása, Pozicionálás Differenciálás. A piac szegmentálása…
Mik azok a kulcsszavak, és hogyan segíthetik a weboldalamat?
A keresőoptimalizálás aranyszabálya, hogy arról szóljon az oldalunk, ami a vevő számára releváns. Tehát az oldalt úgy kell felépíteni, hogy a kulcsszavak egybeessenek azzal, ami a potenciális vevő majd be fog a írni a keresőbe. Ez azonban sokszor nem is olyan egyszerű, pedig a kulcsszavaknak…
Hogy kerül egy weboldal a Google első oldalára?
A Google első oldalára kerülni manapság élet-halál harc kérdése. Minden vállalkozás azért küzd, hogy az első találati helyeket megszerezze, kiemelkedjen a tömegből és kattintásra bírja a böngésző személyt. Nincs is ezzel semmi gond. Minden vállalkozásnak és weboldalnak egyetlen célja van: profitot termelni (nehogy felháborodj ezen,…
Legutóbbi bejegyzések
- Mi történt a ChatGPT megosztott beszélgetéseivel? – Egy rövid életű kísérlet vége
- Bréking: a Meta kisöpri a politikai hirdetéseket – ha vállalkozol, ez az egyik legjobb hír 2025-ben
- Figyelem, YouTube-tartalomgyártók! Július 15-től új szabályok az AI-videókra
- 2025. július 1-től Jön a kötelező szabályozás: Készpénzes fizetés bevezetése a webshopokban
- Tudod, mennyibe kerül neked egy új vásárló megszerzése? – Avagy okos vállalkozó nem hirdet „vakon”
Kategóriák
- Design (9)
- Email marketing (8)
- Grafikai tervezés (15)
- Hasznos (56)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (26)
- Marketing (54)
- SEO (27)
- Social media (29)
- Tárhely (9)
- Vállalkozás (20)
- Weblapkészítés (37)
- Webshop (17)
- WordPress (24)