fbpx

Blog

WordPress vagy egyedi fejlesztés?

Most hogy már eldöntötted, itt az ideje a vállalkozásodat egy új szintre emelni egy weboldal létrehozásával (vagy új köntösbe öltöztetésével), mi a következő eldöntendő kérdés? Egy új weboldal létrehozása sok időt, energiát, tervezést és döntés előkészítést igényel. Az egyik ilyen döntés amit meg kell hozni,…

Melyik hirdetési módszer a legjövedelmezőbb?

Bevezetés az internetes hirdetés rejtelmeibe: miért van rá szükség és milyen lehetőségeid vannak. Ma már teljesen egyértelmű, hogy minden vállalkozásnak van valamilyen internetes megjelenése, legyen szó kis vagy közepes vállalkozásról, termékről vagy szolgáltatásról. Egy biztos, mindannyian ugyanazt akarják: a lehető legtöbb embert akarják elérni a…

Világmárkák, akik WordPress-t használnak

Kíváncsi vagy milyen nagynevű márkák használnak WordPresst-? Van egy általános hiedelem azzal kapcsolatban, hogy a WordPress csak kisvállalkozásoknak való és nem tud óriási cégeket, világmárkákat és nagy kereskedelmi projekteket kiszolgálni, mivel ingyenes és nyílt forráskódú. De ez a hiedelem nem állja meg a helyét, hiszen…

A kampánytervezés módszertana

A marketingkommunikáció két alap funkciót tölt be: Tájékoztatást (információközvetítést) Hangulati-érzelmi többlet hozzáadását Jegyezzük meg, hogy a marketing kommunikáció gazdasági kategória, és így mint gazdasági tevékenységet – a szükséges hatékonyság érdekében- tervezni kell. A kampánytervezés módszertana A marketing guru Kotlertől származó 5M-formula szerint a marketingkommunikációval kapcsolatban…

6+1 tipp a megfelelő domain név választáshoz

Ha weboldalt szeretnél indítani, első lépésként tárhely-domain-weboldal szentháromság dilemmáján kell túljutnod. A megfelelő tárhelyről itt, weboldal fontosságáról itt írtunk korábban. Ebben a cikkünkben a domain név választás témát járjuk körbe. Ha konyhanyelvre szeretnénk lefordítani, akkor a webtárhely lesz a weboldalad háza, ahol lakik; a domain…

Mekkora tárhelyet válasszak a weboldalamnak?

A webtárhely kiválasztása az egyik kulcskérdés, mikor weboldal indítását tervezzük. Fontos, de szeretnénk előre leszögezni, hogy nem érdemes vele napokat- heteket vesződni. Körülbelül a harmadik- negyedik webtárhely szolgáltató ajánlata után fognak összefolyni a számok, a csomagajánlatok. Ezért a webtárhely szolgáltató választás legegyszerűbb módja, ha megkérdezünk…

Hogy lesz az érdeklődőből vevő? – Az értékesítési tölcsér rejtelmei

Értékesítési tölcsér, sales funnel, marketing automatizmus mind ugyanazt jelentik. És a céljuk is ugyan az: egy jól átgondolt, előre összerakott rendszer segítségével beszippantani az érdeklődőket és vevővé konvertálni őket. Biztosan emlékszel még azokra a játékos matematikai rajzokra, amik arról szóltak, hogy bedobtunk felül egy érmét,…