Mit jelent a hashtag és mire használhatom?
A közösségi médiában igen elterjedt jelzés a hashtag, azaz a “#” használata, melyek mellett olyan kulcsszavakat láthatunk, mint a #bemutatkozás #keres #kínál. Hogy csak a legnépszerűbbeket említsem. De mégis mit jelent ez és mire használhatod? A hashtag tulajdonképpen egy címkézési módszer, amivel lehetővé teszed a…
Melyik social media platformot érdemes választanom?
A közösségi média szerepe már nem csak a magánéletben meghatározó, hanem az üzleti életben is. A különféle social media platformok egyre jobb lehetőségeket nyújtanak a vállalkozások számára ügyfélszerzés, közösségépítés, tartalomgyártás, hirdetés esetén. Ezen felül létrehozhatsz üzleti oldalt, szakmai csoportot is. Azonban nem mindegy, hogy ki…
Mit jelent a marketing automatizálás?
Biztosan te is egyre több helyről hallod, hogy a marketingautomatizálás mennyire fontos. Mit jelent ez a fogalom tulajdonképpen? Milyen előnyeid származnak ebből és mikor érdemes elkezdeni automatizálni a vállalkozásodban fellépő folyamatokat? Miket lehet egyáltalán automatizálni? A marketing automatizálása nem újkeletű dolog. Csak gondolj bele, hogy…
Top 8 beállítás a céges Social Media oldaladon
Vállalkozóként rendkívül fontos megalapozni és optimalizálni az online jelenlétet, hiszen ezáltal ismernek meg a vevőid, megbízóid. A Social Media üzleti oldalak (mint például a Facebook és az Instagram) már alapvető marketingeszközök egy vállalkozás életében, melyek ráadásul remek funkciókat, beállítási lehetőségeket is tartogatnak a haladóbbak számára….
Hogyan hozhatok létre céges Instagram oldalt?
Az online megjelenés nem áll meg egy weboldalnál és egy Facebook oldalnál. Ha szeretnél több vásárlót vagy követőt szerezni, akkor itt az ideje annak, hogy bővítsd az online megjelenésed egy céges Instagram oldallal is! Az Instagram kicsit máshogy működik, mint a Facebook, ezért akár innen…
Hogyan hozhatok létre céges Facebook oldalt?
Az online megjelenés napjainkban kulcsfontosságú tényező, és azt a vállalkozást nem is igazán veszik komolyan, amelyik nem fektet erre hangsúlyt. A cikk hátralevő részében megmutatom, hogyan tudsz létrehozni céges Facebook oldalt röpke fél óra alatt! Csináld velem! Az alapok Nyisd meg asztali gépről, vagy laptopról…
Mit jelent a reCAPTCHA és miért hasznos?
A reCAPTCHA egy olyan ingyenes szolgáltatás, mellyel elkerülhető weboldalunkon a spamek és a robotok regisztrációja, feliratkozása. A reCAPTCHA-nak több verziója ismert, nézzük is meg,miről van szó pontosan! Mit jelent a reCAPTCHA? Alapvetően a robotok csak a jóindulatú funkcióra lettek kifejlesztve, azonban ahogy mindenhol, ezen a…
Mit jelent a PrintScreen, és miért hasznos?
Vállalkozóként, vagy a magánéletedben is szükséged lehetett már a PrintScreen funkcióra. Manapság mindenki úgy ismeri, mint egy képernyőfotó funkciót, de nézzük, honnan is indult mindez, hová jutott, miért olyan hasznos és milyen plusztippjeim vannak számodra! Mit jelent a PrintScreen eredetileg, és miért hasznos funkció? Korábban…
Mi a különbség a WordPress.com és a WordPress.org között?
A modern vállalkozói világban elengedhetetlenül fontos az online jelenlét, ezen belül pedig az, hogy legyen egy honlapod! Többféle megoldás közül választhatsz, azonban most a WordPress.org és a WordPress.com közötti különbség kerül bemutatásra. Mi a különbség az .org és a .com között és mik ezek? A…
Fizetett hirdetések a keresőben, avagy mit jelent a PPC?
A PPC az angol Pay Per Click szóból ered, és kattintásonkénti fizetést jelent. De miről is van itt szó? A PPC marketing konkrétan egy olyan árazási szerkezet, ami főleg keresőmotorokban, honlapokon és közösségi platformokon terjedt el. Na de mire jó pontosan a PPC-marketing vagy kampány?…
Mit jelent a Buyer Persona, és miért hasznos nekünk?
A vállalkozások létrehozásakor nagyon fontos kitalálni, hogy pontosan kinek szolgáltatsz, kinek adsz el terméket. Sokan esnek abba a hibába, hogy egyszerűen azt mondják, hogy „mindenkinek”. Ez azért nem jó, mert részről nem lehet mindig mindenkinek megfelelni, másrészről pedig a „mindenkit” nem lehet olyan hatékonyan elérni,…
Mi az a Google Cégem, és hogyan tudok regisztrálni?
A Google Cégem, vagy angol nevén Google MyBusiness egy ingyenes megjelenési felület, elsősorban fizikai üzlettel (bolttal) rendelkező vállalkozóknak. Keress rá egy üzletre Google-ben! Azt látod, hogy megjelenik egy kis térképes felület, alatta három céggel. Itt a cél az üzlethelyiség felkeresésének ösztönzése. Persze nem csak három…
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
- Design (8)
- Grafikai tervezés (11)
- Hasznos (39)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (7)
- Marketing (30)
- SEO (10)
- Social media (6)
- Tárhely (4)
- Vállalkozás (13)
- Weblapkészítés (33)
- Webshop (8)