Az elavult weboldal árulkodó jelei
A weboldal létszükségletét ma már senki nem vitatja. A weboldal a vállalkozás online kirakata, ez az első felület, amivel a potenciális vásárlók találkoznak. Mégis sokan vannak, akik nem takarítják rendszeresen a kirakatot, hagyják azt beporosodni. Vagyis miután elkészült a weboldal fellélegezve dőlnek hátra és hagyják…
Ingyenes és jogtiszta fotók – hol szerezzem be a weboldalamhoz?
A megírt szöveg és átgondolt design mellett képek segítségével tudjuk legjobban megragadni az olvasó figyelmét. Egy jó kép segít szemléltetni az adott tartalmat, megerősíti a szöveges részek mondanivalóját, hatást gyakorol és cselekvésre ösztönöz.Mutatjuk hol szerezhetsz be ingyen ilyen tuti képeket. Sokan éreznek késztetést, hogy a…
A weboldal kötelező elemei
Az impresszum kötelező eleme a weboldalnak, tartalmát törvény írja elő az online szolgáltatók számára. Lássuk mi kerüljön a honlapodra, hogy elkerüld a büntetést. WEBOLDAL KÖTELEZŐ ELEMEI JOGSZABÁLYI ELŐÍRÁS SZERINT A design és funkcionális elemek mellett, vannak olyan dolgok is, amiket az online szolgáltatók törvényi előírás…
Mit jelent a landing page, és miért hasznos?
A landingpage (magyarul landoló, cél, érkező vagy fogadó oldal) a vállalkozásod virtuális recepciója. Itt fogadod a weboldaladra látogatókat és ezen múlik, hogy a felhasználó belép-e vállalkozásod virtuális ajtaján, vagyis tovább böngészik-e az oldaladon.Mutatjuk, hogy néz ki egy jó vevőszerző landingpage és adunk 3+1 tippet a…
Mi az a tárhely és miért van rá szükségem?
A weboldalakat valahol tárolni kell, nem lóghatnak csak úgy a levegőben. Rengeteg fájlból (kép, videó, szövege) épül fel, ezeknek bizony hely kell. Ezt a helyet hívják tárhelynek, vagyis szervernek. Tekints úgy a tárhelyre, mint a weboldal virtuális lakására. A weboldal a tárhelyen lakik és a…
Mi az a célközönség, és miért van rá szükségem?
A vállalkozások egyre inkább tudatosítják, hogy nem tudnak minden vevőt azonos módon kiszolgálni. Ezért a sok millió emberből kell szűkítenünk a kört a célközönségünkre. Vevőorientált marketing gondolkodás alapján négy lépésből jutunk el a megfelelő célközönség azonosításához: Piac szegmentálása Célpiac kiválasztása, Pozicionálás Differenciálás. A piac szegmentálása…
Mik azok a kulcsszavak, és hogyan segíthetik a weboldalamat?
A keresőoptimalizálás aranyszabálya, hogy arról szóljon az oldalunk, ami a vevő számára releváns. Tehát az oldalt úgy kell felépíteni, hogy a kulcsszavak egybeessenek azzal, ami a potenciális vevő majd be fog a írni a keresőbe. Ez azonban sokszor nem is olyan egyszerű, pedig a kulcsszavaknak…
Hogy kerül egy weboldal a Google első oldalára?
A Google első oldalára kerülni manapság élet-halál harc kérdése. Minden vállalkozás azért küzd, hogy az első találati helyeket megszerezze, kiemelkedjen a tömegből és kattintásra bírja a böngésző személyt. Nincs is ezzel semmi gond. Minden vállalkozásnak és weboldalnak egyetlen célja van: profitot termelni (nehogy felháborodj ezen,…
Az örök dilemma SEO vagy Google Ads
Általánosságban elmondhatjuk, hogy örök dilemma az online marketing világában az ADS vagy SEO hatékonyságának a bizonyossága. Sokan vitatják ezt a kérdéskört, hiszen több dolog függvénye. Fussunk egy gyors áttekintést! Korábban már írtam róla, hogy a SEM (Search Engine Marketing) két lábból áll – SEO =…
SEO esettanulmány
Szolgáltatással foglalkozó weboldal látogatottságának növelése Hogyan lehet elérni folyamatosan növekvő forgalmat egy szolgáltatással foglalkozó cég weboldalán SEO eszközökkel? Még olyan nagy értékű szolgáltatás esetén is, mint amilyen a napelem, ez elérhető. Konkrét SEO stratégia és a SEO eszközök alkalmazása szükséges hozzá. Az innovativnapelem.hu weboldal példáján…
Mi a különbség a On-site és a Off-site SEO között?
A Search Engine Optimization, avagy a SEO jelentése egy szóval keresőoptimalizálás, lényege, hogy ha egy böngészőben keresést indítunk egy adott szóra, az a kifejezés a számunkra legkedvezőbb módon jelenjen meg. A SEO-t két nagy részre tudjuk bontani: On-site SEO, Off-site SEO. AZ ONE-SITE SEO köreibe…
Miért olyan jövedelmező a tartalommarketing?
Azt kell, hogy mondjam a tartalommarketing áll hozzám a legközelebb, egy külön művészetként tekintek rá, hiszen általa lehetőségünk nyílik valami újat és maradandót alkotnunk, mindamellett, hogy költséghatékonyan felturbózhatjuk cégünk marketingtevékenységét. Mit jelent a tartalommarketing? Content, azaz tartalommarketing, egy olyan marketing kommunikációs eszköz, amely által tartalmat…
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
- Design (8)
- Email marketing (7)
- Grafikai tervezés (15)
- Hasznos (51)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (24)
- Marketing (50)
- SEO (25)
- Social media (24)
- Tárhely (9)
- Vállalkozás (18)
- Weblapkészítés (37)
- Webshop (15)
- WordPress (21)