Facebook business manager – Facebook vállalkozáskezelő létrehozása
A Facebook vállalkozáskezelő (Facebook Business Manager) abban tud neked segíteni, hogy a vállalkozásoddal kapcsolatos oldalakat, hirdetési fiókokat egy felület alatt láthatod, kezelheted. Sőt, akár még ki is szervezheted kezelésüket úgy, hogy a vállalkozáskezelő fiókodon belül adhatsz másoknak is jogosultságokat. Vigyázz, a hirdetési fiók nem egyenlő…
Mire jó a facebook (meta) pixel és hogy tudom bekötni?
Mi az a Facebook (Meta) Pixel? A Facebook Pixel egy ingyenes kód, amelyet a Facebookon hirdető vállalkozások illesztenek be a webhelyükre, hogy nyomon követhessék a webhely látogatóit és tevékenységeiket. A vállalkozások a kapott információt felhasználhatják a meghatározott hirdetések retargetésére, hogy azok a hirdetések csak bizonyos…
Mit jelent a coworking? – Top 10 coworking iroda Budapesten
Mit jelent a coworking? A digitális világ fejlődésével és az online vállalkozók elterjedésével egyre nagyobb igény van a coworking irodák, azaz a közösségi irodák létezésére. Ha olyan szülő vagy, akinél kicsi gyerekek hangoskodnak a háttérben, egymás agyára mentek a lakótársaiddal a meetingek miatt, vagy nincs…
Így készíts profi, jól mutató e-mail aláírást – ingyen
Az e-mail aláírás fontos része a hatékony kommunikációnak. A közösségi média térnyerésének ellenére, továbbra is az e-mail az egyik legerőteljesebb eszköz ahhoz, hogy vállalati/ egyszemélyes vállalkozói identitást alakíts ki és ‘marketingeld’ magadat vagy márkádat. Az e-mail aláírást tekintsd virtuális névjegykártyának. Miért fontos a céges e-mail…
Hogyan kell beágyazni a Google Analytics kódot?
Mi az a Google Analytics? A Google Analytics a Google által kínált webanalitikai szolgáltatás, amely nyomon követi és számolja a webhely forgalmát. 2019-től a Google Analytics a legszélesebb körben használt webanalitikai szolgáltatás az interneten. A Google Analytics a webhely tevékenységeinek, például a munkamenet időtartamának, az…
Céges email cím használata a gmail fiókban
Miután elkészült a vállalkozás weboldala, minden profi vállalkozástulajdonosnak második lépésként szüksége van egy professzionális / céges e-mail címre, amiben a vállalkozás neve is szerepel. Ez a céges e-mail cím segít elnyerni a weboldal látogatójának bizalmát, de ugyan úgy bizalomgerjesztő hatása van más ügyfelekkel való kapcsolattartás…
A legnépszerűbb bankkártyás fizetési módok webshopoknak
A konverziók és az eladások növelése szempontjából elengedhetetlen, hogy az ügyfelek számára a lehető legkönnyebb fizetési módot biztosítsuk. A fizetési oldal (checkout page) és a fizetési módok kritikus jelentőségűek, hiszen ez az a pont, ahol a vásárlók ténylegesen kifizetik a termék vagy szolgáltatás árát. Egy…
A legjobb ingyenes alkalmazások és online eszközök vállalkozók számára
A legjobban kisvállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak érdemes a főcím elolvasása után most azonnal lentebb görgetni. Összegyűjtöttük olyan ingyenes szoftverek, online alkalmazások listáját, amivel a vállalkozásod szintet léphet, hatékonyan intézheted a teendőidet, időt spórolhatsz és jóval eredményesebben dolgozhatsz. Projekt management eszközök Trello – trello.com Könnyen a kedvenc…
Mit jelent a konkurencia elemzés és miért hasznos?
Mielőtt megalakítanád vállalkozásodat elengedhetetlen a piacon lévő, leendő versenytársaid elemzése. Azonban, ha már belevágtál a vállalkozói létbe, de még nem fordítottál elegendő időt a konkurencia felderítésére, akkor itt az idő! Számos cég abba a hibába esik, hogy ösztöneire bízva emelkedik fel, majd ezzel a lendülettel…
Weboldal sebességmérés: miért fontos a gyors betöltődés?
Mind kezdő, mind már meglévő vállalkozás esetében kifejezetten fontos egy jól funkcionálóweboldal megléte. Az információ mennyisége és minősége, a weboldal kezelhetősége és átláthatósága éppoly fontos, mint az oldal betöltésének sebessége. Az érdeklődő általában azért kattint weboldaladra, mivel szeretné jobban megismerni tevékenységedet, az általad nyújtott szolgáltatást…
Milyen sűrűn kell egy weboldalt karbantartani?
Vásároltál mostanában autót? Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy ha már egyszer megvetted, akkor az bizony folyamatos karbantartást, szervizelést igényel, annak érdekében, hogy hosszú élettartamú legyen és jó sokáig tudjon téged szolgálni. Ha nem végzik el a rendszeres vizsgálatokat, a teljesítménye folyamatosan csökkenni fog, míg…
Mi az a hírlevél, és mire tudom használni?
Azon cégek körében, akik erősíteni szeretnék vállalkozásuk online jelenlétét és helyüket a piacon, az egyik leggyakrabban alkalmazott stratégia a tartalom marketing. De mi is valójában a tartalom marketing? Ez olyan átgondolt stratégia lépések sorozata, amelynek fő célja, hogy növelje a célközönség bevonódási szintjét, különféle tartalmak…
Legutóbbi bejegyzések
- Mi történt a ChatGPT megosztott beszélgetéseivel? – Egy rövid életű kísérlet vége
- Bréking: a Meta kisöpri a politikai hirdetéseket – ha vállalkozol, ez az egyik legjobb hír 2025-ben
- Figyelem, YouTube-tartalomgyártók! Július 15-től új szabályok az AI-videókra
- 2025. július 1-től Jön a kötelező szabályozás: Készpénzes fizetés bevezetése a webshopokban
- Tudod, mennyibe kerül neked egy új vásárló megszerzése? – Avagy okos vállalkozó nem hirdet „vakon”
Kategóriák
- Design (9)
- Email marketing (8)
- Grafikai tervezés (15)
- Hasznos (56)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (26)
- Marketing (54)
- SEO (27)
- Social media (29)
- Tárhely (9)
- Vállalkozás (20)
- Weblapkészítés (37)
- Webshop (17)
- WordPress (24)