fbpx

Blog

Marketing tippek Webshopoknak

Úgy érzed minden tőled telhetőt megtettél, hogy növeld a webshopod eladásait, mégsem történik semmi? Belefáradtál már, hogy nem tetszenek az eladási statisztikák? Akkor itt az ideje, hogy egy-két posztnál többet tegyél a webáruházad fellendítése érdekében. A webshopmarketing folyamatos munkát, energiát és promóciókat igényel, ha folyamatosan…

WordPress vagy egyedi fejlesztés?

Most hogy már eldöntötted, itt az ideje a vállalkozásodat egy új szintre emelni egy weboldal létrehozásával (vagy új köntösbe öltöztetésével), mi a következő eldöntendő kérdés? Egy új weboldal létrehozása sok időt, energiát, tervezést és döntés előkészítést igényel. Az egyik ilyen döntés amit meg kell hozni,…

Melyik hirdetési módszer a legjövedelmezőbb?

Bevezetés az internetes hirdetés rejtelmeibe: miért van rá szükség és milyen lehetőségeid vannak. Ma már teljesen egyértelmű, hogy minden vállalkozásnak van valamilyen internetes megjelenése, legyen szó kis vagy közepes vállalkozásról, termékről vagy szolgáltatásról. Egy biztos, mindannyian ugyanazt akarják: a lehető legtöbb embert akarják elérni a…

Világmárkák, akik WordPress-t használnak

Kíváncsi vagy milyen nagynevű márkák használnak WordPresst-? Van egy általános hiedelem azzal kapcsolatban, hogy a WordPress csak kisvállalkozásoknak való és nem tud óriási cégeket, világmárkákat és nagy kereskedelmi projekteket kiszolgálni, mivel ingyenes és nyílt forráskódú. De ez a hiedelem nem állja meg a helyét, hiszen…

A kampánytervezés módszertana

A marketingkommunikáció két alap funkciót tölt be: Tájékoztatást (információközvetítést) Hangulati-érzelmi többlet hozzáadását Jegyezzük meg, hogy a marketing kommunikáció gazdasági kategória, és így mint gazdasági tevékenységet – a szükséges hatékonyság érdekében- tervezni kell. A kampánytervezés módszertana A marketing guru Kotlertől származó 5M-formula szerint a marketingkommunikációval kapcsolatban…