Mit jelent a landing page, és miért hasznos?
A landingpage (magyarul landoló, cél, érkező vagy fogadó oldal) a vállalkozásod virtuális recepciója. Itt fogadod a weboldaladra látogatókat és ezen múlik, hogy a felhasználó belép-e vállalkozásod virtuális ajtaján, vagyis tovább böngészik-e az oldaladon.Mutatjuk, hogy néz ki egy jó vevőszerző landingpage és adunk 3+1 tippet a…
Mi az a tárhely és miért van rá szükségem?
A weboldalakat valahol tárolni kell, nem lóghatnak csak úgy a levegőben. Rengeteg fájlból (kép, videó, szövege) épül fel, ezeknek bizony hely kell. Ezt a helyet hívják tárhelynek, vagyis szervernek. Tekints úgy a tárhelyre, mint a weboldal virtuális lakására. A weboldal a tárhelyen lakik és a…
Mi az a célközönség, és miért van rá szükségem?
A vállalkozások egyre inkább tudatosítják, hogy nem tudnak minden vevőt azonos módon kiszolgálni. Ezért a sok millió emberből kell szűkítenünk a kört a célközönségünkre. Vevőorientált marketing gondolkodás alapján négy lépésből jutunk el a megfelelő célközönség azonosításához: Piac szegmentálása Célpiac kiválasztása, Pozicionálás Differenciálás. A piac szegmentálása…
Mik azok a kulcsszavak, és hogyan segíthetik a weboldalamat?
A keresőoptimalizálás aranyszabálya, hogy arról szóljon az oldalunk, ami a vevő számára releváns. Tehát az oldalt úgy kell felépíteni, hogy a kulcsszavak egybeessenek azzal, ami a potenciális vevő majd be fog a írni a keresőbe. Ez azonban sokszor nem is olyan egyszerű, pedig a kulcsszavaknak…
Hogy kerül egy weboldal a Google első oldalára?
A Google első oldalára kerülni manapság élet-halál harc kérdése. Minden vállalkozás azért küzd, hogy az első találati helyeket megszerezze, kiemelkedjen a tömegből és kattintásra bírja a böngésző személyt. Nincs is ezzel semmi gond. Minden vállalkozásnak és weboldalnak egyetlen célja van: profitot termelni (nehogy felháborodj ezen,…
Az örök dilemma SEO vagy Google ADS
Általánosságban elmondhatjuk, hogy örök dilemma az online marketing világában az ADS vagy SEO hatékonyságának a bizonyossága. Sokan vitatják ezt a kérdéskört, hiszen több dolog függvénye. Fussunk egy gyors áttekintést! Korábban már írtam róla, hogy a SEM (Search Engine Marketing) két lábból áll – SEO =…
SEO esettanulmány
Szolgáltatással foglalkozó weboldal látogatottságának növelése Hogyan lehet elérni folyamatosan növekvő forgalmat egy szolgáltatással foglalkozó cég weboldalán SEO eszközökkel? Még olyan nagy értékű szolgáltatás esetén is, mint amilyen a napelem, ez elérhető. Konkrét SEO stratégia és a SEO eszközök alkalmazása szükséges hozzá. Az innovativnapelem.hu weboldal példáján…
Mi a különbség a On-site és a Off-site SEO között?
A Search Engine Optimization, avagy a SEO jelentése egy szóval keresőoptimalizálás, lényege, hogy ha egy böngészőben keresést indítunk egy adott szóra, az a kifejezés a számunkra legkedvezőbb módon jelenjen meg. A SEO-t két nagy részre tudjuk bontani: On-site SEO, Off-site SEO. AZ ONE-SITE SEO köreibe…
Miért olyan jövedelmező a tartalommarketing?
Azt kell, hogy mondjam a tartalommarketing áll hozzám a legközelebb, egy külön művészetként tekintek rá, hiszen általa lehetőségünk nyílik valami újat és maradandót alkotnunk, mindamellett, hogy költséghatékonyan felturbózhatjuk cégünk marketingtevékenységét. Mit jelent a tartalommarketing? Content, azaz tartalommarketing, egy olyan marketing kommunikációs eszköz, amely által tartalmat…
A közösségi média ereje
Napjainkban a legütősebb marketing kommunikációs eszközünk a közösségi médiában rejlik. Számtalan platformot igénybe tudunk venni, ahol a korábbi egyirányú kommunikációt felváltja a kétirányú. Ennek az adottságnak milliónyi előnyét ki tudjuk használni egy kampány során. Egyrészt maguk a vásárlók képesek életben tartani egy-egy posztot, másrészt egy…
A színek marketing pszichológiája
A marketingkommunikáció azáltal, hogy pszichológiai és művészi elemeket is tartalmaz, nemcsak egyszerű információforrás, hanem alkalmas az érdeklődés felkeltésére, vágyak ébresztésére, asszociációk keltésére, érzelmek kialakítására, presztízs teremtésre.A színek a vizuális kommunikáció alapkövei, azok keltik életre az egész alkotást. A színek tudat alatt sokkal jobban hatnak rád,…
Hogyan szerezhetek látogatókat a weboldalamra?
Az új weboldalunk elkészültét vagy a régi újragondolását követően nem dőlhetünk hátra nyugodtan, mert következő lépésként a látogatószerzést kell megvalósítanunk. Nagyon sok eszköz létezik arra, hogy minél több látogatót tereljünk a weboldalunkra. Most összeszedtük a leggyakrabban alkalmazott, hatékony aktív és passzív látogatottság növelési eszközöket. Ezek…
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
- Design (8)
- Email marketing (1)
- Grafikai tervezés (11)
- Hasznos (42)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (7)
- Marketing (32)
- SEO (10)
- Social media (9)
- Tárhely (4)
- Uncategorized (1)
- Vállalkozás (13)
- Weblapkészítés (33)
- Webshop (8)
- WordPress (1)