Az e-mail aláírás fontos része a hatékony kommunikációnak. A közösségi média térnyerésének ellenére, továbbra is az e-mail az egyik legerőteljesebb eszköz ahhoz, hogy vállalati/ egyszemélyes vállalkozói identitást alakíts ki és ‘marketingeld’ magadat vagy márkádat. Az e-mail aláírást tekintsd virtuális névjegykártyának.

Miért fontos a céges e-mail aláírás?

Az e-mailt használók száma a világon (kb 4 milliárd ember) megmutatja, milyen értékes marketing eszköz valójában az elektronikus levél. Ezek a felhasználók naponta mintegy 269 milliárd e-mailt küldenek, kihasználva az e-mail marketing hatalmas képességét, hogy márkáikat a különböző érdekelt felek számára demonstrálják. A céges e-mail használat mellett szól még:

  • a céges e-mail aláírás professzionalitást sugároz
  • segíti a márka / vállalkozás felismerését
  • hatékonyabbá teszi az e-mail marketinget
  • közvetlen linket biztosít fontos vállalati információkhoz

Így szerkessz profi, jól mutató e-mail aláírást – ingyen

Ha nem fér bele a költségvetésbe egy komplett arculat kivitelezése, akkor sem kell lemondanod a design-os email aláírásról.  A HubSpot ingyenes online szoftver segítségével csodás aláírást generálhatsz, amit később csak át kell másolnod Gmail-be.

Nyisd meg az oldalt, válaszd az ’email generálása’ lehetőséget, töltsd ki az alap céges adatokat, úgymint:

  • kereszt- és vezetékneved
  • telefonszámod ,e-mail címed
  • beosztásod
  • céged
  • a cégen belüli osztályt/részleget
  • a weboldalad
  • irodai telefon- és fax-számodat
  • lakcímedet
  • logódat vagy profilképedet

Linkelheted különböző közösségi média fiókjaidat. Alapbeállításként a LinkedIn, Facebook és Twitter szerepel – de természetesen minden módosítható.

Berakhatsz CTA-t (cselekvésre felhívás gombot) is, ami segíthet, hogy még több forgalmat irányíts át egy éppen aktuálisan kiemelt kampányodra.

 

Ha mindennel elkészültél kattints a ‘create signature’ gombra, válaszolj még pár kérdésre a HubSpot statisztikája miatt és le is töltheted az aláírást.

Aláírást beillesztése Gmail-be

Ha elégedett vagy a végeredménnyel és Gmailt használsz egyszerűen csak másold át az aláírást.

A Gmail-ben kattints a jobb felső sarokban lévő fogaskerékre (Beállítások) és az általnos fülön, lentebb görgetve megtalálod az ‘aláírás’ beillesztésének helyét. Másold be és már kész is vagy.

Ennyi egy profi céges aláírás beállítása. Tényleg csak pár kattintás és mégis teljesen fel tudja dobni a céges levelezést.

Ha tetsztett a cikk, ne felejtsd el megosztani.