Ne érjen meglepetés! Ez történik, ha több mint 500 feliratkozód van MailerLite-ban ingyenes csomaggal
Fontos hír minden vállalkozónak, aki a MailerLite ingyenes csomagját használja: 2025. szeptember 23-tól változik a szabály, és az eddigi 1000 feliratkozó helyett már csak 500 feliratkozóig lesz elérhető a free verzió.
Ez azt jelenti, hogy ha most ingyenes fiókod van, és több mint 500 ember van a listádon, de nem váltasz előfizetésre vagy nem csökkented le a számot, akkor:
- Nem tudsz több kampányt kiküldeni
- Az automatizációid leállnak
- Viszont a feliratkozó gyűjtő formok, popupok és landoló oldalak továbbra is működni fognak.
Nézzük meg, mit jelent ez pontosan, és hogyan tudsz felkészülni a változásra!
Miért fontos ez a változás?
A MailerLite eddig az egyik legkedvezőbb ár-érték arányú email marketing eszköz volt a piacon, főleg kezdő vállalkozóknak. Az ingyenes csomag 1000 feliratkozóig elég kényelmesen használható volt – kampányok, automatizációk, alap statisztikák mind belefértek.
Most viszont szigorodik a limit, így az a vállalkozás, akinek a listája 700, 800 vagy akár 999 főből áll, kénytelen lesz:
- vagy előfizetni a fizetős csomagra,
- vagy törölni/letisztítani a listáját 500 fő alá.
Mi történik szeptember 23. után, ha nem lépsz?
- Az email kampányok küldése blokkolva lesz.
- Az automatizációk (pl. „üdvözlő email”, „kosárelhagyó sorozat”) megállnak.
- Az új feliratkozókat ugyan be tudod gyűjteni, mert a popupok és űrlapok menni fognak, de nem fognak kapni emailt.
Ez olyan, mintha lenne egy gyönyörű kirakatod, amibe folyamatosan érkeznek az emberek, de az ajtó zárva marad: nem tudsz velük kapcsolatba lépni.
Mit tehetsz most?
- Döntsd el, hogy előfizetsz-e
Ha a vállalkozásod már stabilan épül az email marketingre, és ténylegesen hoz bevételt, akkor a fizetős csomag logikus lépés. Gondolj bele: ha egyetlen kampányból visszajön a havi díj, akkor megéri.
- Listatisztítás
Ha közel vagy az 500-hoz, de sok olyan feliratkozód van, aki régóta nem nyitja meg az emailjeidet, érdemes listát tisztítani. Egy kisebb, aktív lista sokkal értékesebb, mint egy nagy, inaktív.
- Nézz körül alternatívák között
Ha most induló vállalkozó vagy, érdemes körbenézni más email marketing szolgáltatóknál is (pl. Brevo, ConvertKit, Mailchimp). Mindegyiknek van valamilyen ingyenes vagy belépő szintű csomagja.
- Használd ki a landing page és form funkciókat
Még ha nem is fizetsz elő, a MailerLite ingyenes verziója továbbra is működni fog gyűjtésre. Így addig is építheted a listát, csak kommunikálni nem fogsz tudni, amíg nem rendezed a csomagodat.
Összefoglalva
A MailerLite változtatása sok vállalkozót érint, de egyben lehetőség is: elgondolkodhatsz azon, hogy mennyire stratégiai nálad az email marketing. Ha csak kísérletezel, talán belefér a lista csökkentése. Ha viszont komolyan építed a vállalkozásodat, akkor ez egy jó jel: ideje szintet lépni, és előfizetni egy profi csomagra.
További információt és gyakori kérdésekre a választ megtalálod a MailerLite hivatalos oldalán: MailerLite GYIK
Tags In
Related Posts
Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
- Design (12)
- Email marketing (9)
- Grafikai tervezés (17)
- Hasznos (78)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (29)
- Marketing (66)
- SEO (31)
- Social media (37)
- Tárhely (9)
- Vállalkozás (39)
- Weblapkészítés (41)
- Webshop (23)
- WordPress (29)