WordPress vagy egyedi fejlesztés?
Most hogy már eldöntötted, itt az ideje a vállalkozásodat egy új szintre emelni egy weboldal létrehozásával (vagy új köntösbe öltöztetésével), mi a következő eldöntendő kérdés? Egy új weboldal létrehozása sok időt, energiát, tervezést és döntés előkészítést igényel. Az egyik ilyen döntés amit meg kell hozni,…
Mit jelent a lead, hogyan épül fel a lead generálás?
A leadek az értékesítési és CRM folyamat létfontosságú elemei. Az egész értékesítési folyamat a leadekből indul ki, ezért minden vállalkozásnak (legyen szó kis, közepes vagy nagy vállalatról) a leadek generálásán kell dolgoznia és azon, hogy a leadeket vásárlóvá konvertálja. A jól felépített lead generálással és…
Melyik hirdetési módszer a legjövedelmezőbb?
Melyik hirdetési módszer a legjövedelmezőbb? Bevezetés az internetes hirdetés rejtelmeibe: miért van rá szükség és milyen lehetőségeid vannak. Ma már teljesen egyértelmű, hogy minden vállalkozásnak van valamilyen internetes megjelenése, legyen szó kis vagy közepes vállalkozásról, termékről vagy szolgáltatásról. Egy biztos: mindannyian ugyanazt akarják: a lehető…
Mikor lehet egy WordPress oldal is egyedi fejlesztés?
Nehéz lehet eldönteni, melyik a jobb választás: egy egyedi fejlesztésű weboldal vagy egy CMS motort használó WordPress?A következő néhány sorral megpróbáljuk megkönnyíteni a döntést és felsorakoztatjuk a WordPress előnyeit és hátrányait. A WordPress előnyei A WordPress azon kívül, hogy könnyen telepíthető, egyszerűen átlátható és kezelhető,…
Világmárkák, akik WordPress-t használnak
Kíváncsi vagy milyen nagynevű márkák használnak WordPresst-? Van egy általános hiedelem azzal kapcsolatban, hogy a WordPress csak kisvállalkozásoknak való és nem tud óriási cégeket, világmárkákat és nagy kereskedelmi projekteket kiszolgálni, mivel ingyenes és nyílt forráskódú. De ez a hiedelem nem állja meg a helyét, hiszen…
WordPress weboldal, avagy mit takar a WordPress kifejezés?
Az internet és a modern technológia térnyerésével, valamint a közösségi oldalak szerepének megerősödésével napjainkban elterjedni látszik a nézet, hogy azon cégek, amelyek nem rendelkeznek online megjelenéssel – legyen az saját weboldal, Facebook, Instagram, Twitter vagy egyéb közösségi média felület–azok nem is léteznek. Legtöbben manapság az…
A kampánytervezés módszertana
A marketingkommunikáció két alap funkciót tölt be: Tájékoztatást (információközvetítést) Hangulati-érzelmi többlet hozzáadását Jegyezzük meg, hogy a marketing kommunikáció gazdasági kategória, és így mint gazdasági tevékenységet – a szükséges hatékonyság érdekében- tervezni kell. A kampánytervezés módszertana A marketing guru Kotlertől származó 5M-formula szerint a marketingkommunikációval kapcsolatban…
6+1 tipp a megfelelő domain név választáshoz
Ha weboldalt szeretnél indítani, első lépésként tárhely-domain-weboldal szentháromság dilemmáján kell túljutnod. A megfelelő tárhelyről itt, weboldal fontosságáról itt írtunk korábban. Ebben a cikkünkben a domain név választás témát járjuk körbe. Ha konyhanyelvre szeretnénk lefordítani, akkor a webtárhely lesz a weboldalad háza, ahol lakik; a domain…
Milyen tartalom legyen a weboldalamon?
Ne felejtsd el, hogy az internetes keresés arról szól, hogy az illetőnek valamilyen problémája van, valamire megoldást keres. Homeopátiás gyógyszert keres fogfájásra, kerámia bevonatos tepsit akar, bio vegyszerrel dolgozó takarítónőt keres. Egy biztos, ne gondold azt, hogy egyből és először a te oldaladra megy tudatosan…
Mekkora tárhelyet válasszak a weboldalamnak?
A webtárhely kiválasztása az egyik kulcskérdés, mikor weboldal indítását tervezzük. Fontos, de szeretnénk előre leszögezni, hogy nem érdemes vele napokat- heteket vesződni. Körülbelül a harmadik- negyedik webtárhely szolgáltató ajánlata után fognak összefolyni a számok, a csomagajánlatok. Ezért a webtárhely szolgáltató választás legegyszerűbb módja, ha megkérdezünk…
3 marketing trükk, aminek mindenki bedől
Legfőképpen a webáruház tulajdonosok érdekeltek abban, hogy a vásárló a lehető legtöbb pénzt hagyja ott a webshopban. Ahhoz, hogy valami kerüljön a kosárba és azt ki is fizessék létezik egy-két trükkös megoldás. Marketinges szakzsargon szerint ezek az upsell, downsell és cross-sell technikák. Nézzük meg részletesebben,…
Hogy lesz az érdeklődőből vevő? – Az értékesítési tölcsér rejtelmei
Értékesítési tölcsér, sales funnel, marketing automatizmus mind ugyanazt jelentik. És a céljuk is ugyan az: egy jól átgondolt, előre összerakott rendszer segítségével beszippantani az érdeklődőket és vevővé konvertálni őket. Biztosan emlékszel még azokra a játékos matematikai rajzokra, amik arról szóltak, hogy bedobtunk felül egy érmét,…
Legutóbbi bejegyzések
- Hány emberhez jut el valójában egy Facebook-poszt? A teljes igazság az organikus elérésről 2025-ben
- Webes levelező – Roundcube hasznos beállítások
- Mi az a Titkok Pixel és Miért Hasznos?
- Google Drive letöltési link készítése – Gyors és egyszerű útmutató
- Mi az az SVG és miért érdemes a weboldalon használnom?
Kategóriák
- Design (9)
- Email marketing (8)
- Grafikai tervezés (15)
- Hasznos (53)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (26)
- Marketing (52)
- SEO (27)
- Social media (26)
- Tárhely (9)
- Vállalkozás (18)
- Weblapkészítés (37)
- Webshop (15)
- WordPress (24)