Blog

Mekkora tárhelyet válasszak a weboldalamnak?

A webtárhely kiválasztása az egyik kulcskérdés, mikor weboldal indítását tervezzük. Fontos, de szeretnénk előre leszögezni, hogy nem érdemes vele napokat- heteket vesződni. Körülbelül a harmadik- negyedik webtárhely szolgáltató ajánlata után fognak összefolyni a számok, a csomagajánlatok. Ezért a webtárhely szolgáltató választás legegyszerűbb módja, ha megkérdezünk…

3 marketing trükk, aminek mindenki bedől

Legfőképpen a webáruház tulajdonosok érdekeltek abban, hogy a vásárló a lehető legtöbb pénzt hagyja ott a webshopban. Ahhoz, hogy valami kerüljön a kosárba és azt ki is fizessék létezik egy-két trükkös megoldás. Marketinges szakzsargon szerint ezek az upsell, downsell és cross-sell technikák. Nézzük meg részletesebben,…

Hogy lesz az érdeklődőből vevő? – Az értékesítési tölcsér rejtelmei

Értékesítési tölcsér, sales funnel, marketing automatizmus mind ugyanazt jelentik. És a céljuk is ugyan az: egy jól átgondolt, előre összerakott rendszer segítségével beszippantani az érdeklődőket és vevővé konvertálni őket. Biztosan emlékszel még azokra a játékos matematikai rajzokra, amik arról szóltak, hogy bedobtunk felül egy érmét,…

Marketing a gyakorlatban

Ma már marketing alatt annyi minden tevékenységet értünk, hogy a kezdő vállalkozások inkább bele sem fognak. A működő kisvállalkozások is rá-rácsodálkoznak egy-egy fogalomra és maradnak a „minek a marketing? az csak kiadás” hozzáállásnál. Utóbbi persze nem gond, csak éppen ügyfelet nem fog hozni és bevélt…

A sikeres vállalkozás titka

Egy vállalkozás sikere véleményem szerint a tervezőasztalon dől el. Nem „a papír úgyis mindent elbír” típusú vállalkozói hozzáállásra és üzleti terv tervezésre gondolok, hanem arra, hogy ha egy vállalkozás sziklaszilárd alapokon nyugszik, akkor arra könnyebb építkezni mintha, ha csak egy kósza gondolattal vágunk bele a…

Mi az a brief, és mit tartalmazzon?

A honlap tervezése és készítése nem egyszerű feladat, még ha a megbízó számára az „csak néhány kattintásnak” tűnik. Ahhoz, hogy a weboldal úgy jelenjen meg, ahogy azt a megbízó elképzelte és elérje célját (vagyis bevételt termeljen), hosszú-hosszú egyeztetésnek kell megelőznie. Egy jó honlapnak el kell…

Webáruház nyitás feltételei

Ma már a webáruház indításának technikai feltételei adottak ahhoz, hogy akár pár óra alatt egy jól funkcionáló webshopot összehozzunk. Egyes webshop motorok segítségével akár ingyen is nyithatunk online boltot. Mint mindenre, természetesen az e-kereskedelemre is vonatkoznak szabályok. Alább összegyűjtöttük a webáruház nyitás különféle feltételeit  …

Melyik webshop motort használjam?

Az e-kereskedelem és ezzel egyidejűleg a webáruházak forgalma évről-évre növekvő tendenciát mutat. Az interneten vásárlók száma is folyamatosan növekszik, ami a technikai háttérnek, azonnali elérhetőségnek és a webáruházakkal szemben tanúsított növekvő bizalomnak köszönhető. Pontos adatok nincsenek, de ma Magyarországon közel 15.000 webshop üzemel. Ne lepődjünk…

Weboldal látogatottságmérés – Ingyenes eszközök

Weboldal tulajdonosoknak, akik sikeresen szeretnék honlapjukat és vállalkozásukat üzemeltetni, elengedhetetlen, hogy statisztikai információkat szerezzenek weboldal működésével kapcsolatban. Nem csak a saját, de konkurenseink látogatottságának ellenőrzése is fontos. Hiszen hiába vagyok én jó, ha a versenytársaim még jobbak. Cikkünkben ma azokat az ingyenes webstatisztikai rendszereket mutatjuk…

VÁRJ MÉG!

Ingyenes 20 perces konzultációra van most lehetőséged időpontot foglalni.

Személyes adatok
Szolgáltatás kiválasztása
Előnyben részesített dátum és idő kiválasztása
Ryck Poster
Az adatvédelem áttekintése

Az elengedhetetlen sütik segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.

A cookie-beállításokat a bal oldalon található fülek navigálásával állíthatja be.