A SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION) magyarul keresőoptimalizálást jelent. Pontosabban a weblap keresőben való megjelenéséért felelős.

A megfelelően optimalizált weblapoknak sok előnye között kiemelném,hogy a jobb pozícióért nem kell tetemes összegeket kifizetni a keresőben való előre kerülésért.  Hiszen mindenki arra törekszik,hogy a google első oldalára kerüljön az oldala.

Milyen előnyünk származik ebből?

Az érdeklődök könnyen tudomást szereznek rólunk. Így több megrendelés fog beérkezni hozzánk,vagy többen tudják megrendelni a szolgáltatásunkat.

Mik azok a kulcsszavak,és mit jelent a kulcsszóra optimalizálás?

A kulcsszó az a kifejezés amit beírunk a keresőbe,és megtaláljuk a témához legközelebb álló weblapokat.  A töltött káposzta kulcsszóra jobb esetben egy recept oldalt fog betölteni a kereső,nem pedig a mi weblapunkat.

 

Miből áll a SEO szolgáltatás?

  1. Első körben egy elemzésből áll. Ahol feltárjuk a weblap hiányosságait,majd javaslatot teszünk a javításokra.
  2. A konkurencia elemzés is fontos összetevője a munkának. Mi az amiben ők jobbak? Mit csinálnak másként mint ahogy mi? Ezt mindenkinek javaslom,mert nagyon sokat lehet egymástól tanulni.
  3. Másrészt alapvető programozói tudást is igényel, mivel megfelelően kell felépíteni a weblap minden egyes aloldalát.
  4. Fontos,hogy megfelelő mennyiségű,és minőségű tartalom legyen a weblapunkon,és optimalizált képeket rakjunk fel a weblapra.
  5. Sokan azt hiszik a linképítés már elhanyagolandó,de még most is nagyon fontos. Gondoljunk csak bele: minél többen hivatkoznak ránk annál jobb hírét keltik a szolgáltatásunknak.
  6. Szükséges különféle analitikai eszközökkel összekötni az oldalt,így sok hasznos információt leszűrhetünk a folyamatos elemzésekből. (Search Console, Google analytics)
  7. Aktív részvétel a közösségi médiában. Folyamatos posztolásokkal fent kell tartani az érdeklődést. Lehetőség szerint valamilyen témába vágó eseményt szervezni.

 

Összesítés

Egy weblap elkészítésével még nem fejeződött be a munka. Ilyenkor jönnek a finomhangolások, ezek amik feltétlen szükségesek a keresőben való jobb pozíció megszerzéséhez. Sokan azért választják a fizetős megoldásokat,mert nincs idejük vagy kedvük ezzel foglalkozni. Idővel viszont jobban meghozza az árát.  Nem is szoktuk javasolni, hogy egyből megszüntessük az összes fizetős szolgáltatást. Eleinte együtt szoktuk futtatni kettőt. Így még kissé egymást erősítik is. Idővel pedig elérhetjük,hogy megjelenjünk az organikus találatok listáján. Ilyenkor már nem kell a fizetett keresési eredményekre koncentrálnunk.

 

Ha tetszett ez a cikk, kérlek oszd meg másokkal is!