A színek marketing pszichológiája
A marketingkommunikáció azáltal, hogy pszichológiai és művészi elemeket is tartalmaz, nemcsak egyszerű információforrás, hanem alkalmas az érdeklődés felkeltésére, vágyak ébresztésére, asszociációk keltésére, érzelmek kialakítására, presztízs teremtésre.A színek a vizuális kommunikáció alapkövei, azok keltik életre az egész alkotást. A színek tudat alatt sokkal jobban hatnak rád,…
Hogyan szerezhetek látogatókat a weboldalamra?
Az új weboldalunk elkészültét vagy a régi újragondolását követően nem dőlhetünk hátra nyugodtan, mert következő lépésként a látogatószerzést kell megvalósítanunk. Nagyon sok eszköz létezik arra, hogy minél több látogatót tereljünk a weboldalunkra. Most összeszedtük a leggyakrabban alkalmazott, hatékony aktív és passzív látogatottság növelési eszközöket. Ezek…
Mivel foglalkozik egy webdesigner?
KI IS AZ A WEBDESIGNER? A webdesigner egy olyan személy, aki rendelkezik művészi és technikai tudással és ezt a két képességét felhasználja ahhoz, hogy weboldalakat tervezzen, vagy újra tervezzen. A webtervező képes megérteni, hogy mi szükséges egy könnyen használható és funkcionális weblap felépítésére, ugyanakkor tudja…
A sikeres weblapkészítés lépései
A sikeres weblapkészítésnek nincsenek iskolaszerűen bemagolható majd visszamondható lépései, de sok-sok év tapasztalata alapján az alábbi folyamat eredményeképpen egy jól működő weboldal hozható létre, megrendelői elégedettség mellett. Ismerd meg a Ryck Poster munkafolyamatát és mikor elkezdünk együtt dolgozni, már nem lesz olyan idegen a…
Mi az a Reszponzív Webdesign? Hogyan Tervezz Mobilbarát Oldalt?
A digitális világ gyorsan fejlődik, és egyre fontosabbá válik, hogy weboldalunk minden eszközön jól működjön, legyen szó okostelefonról, táblagépről vagy asztali számítógépről. A reszponzív webdesign (RWD) olyan weboldal-tervezési megközelítés, amely biztosítja, hogy a weboldalak automatikusan alkalmazkodjanak a különböző képernyőméretekhez és felbontásokhoz. Ez a technológia lehetővé…
Miért van szükségem weboldalra?
A weboldal a vállalkozás virtuális kirakata. Sok helyen a weboldalt portálnak vagyis bejáratnak, kirakatnak szokták hívni. Képzeld el, hogy a céged a legnépszerűbb, legforgalmasabb utcában van, viszont a kirakatod ablaka koszos, bent az áruid rendezetlenek, lejárt divatúak. Minden bizonnyal senki nem lesz, aki nálad költené…
Weboldal készítés árak 2024-ben
A weboldal befektetés és nem kiadás. Aki megérti ezt az egyszerű marketing alapgondolatot, annak nem lesz nehéz elfogadnia a weboldal készítés árakat. Vagy legalábbis máshogy fog tekinteni arra az összegre, amit webfejlesztés címszó alatt kifizet. De akkor mennyibe is fog kerülni? Ez a kérdés gyakran…
Hasznos tanácsok weboldal készítés előtt
A weboldal elkészítése friss vállalkozásként egy nagy feladat, de a már meglévő honlap átszerkesztése, mai divatnak megfelelővé tétele sem könnyű dolog. Arról már korábban volt szó, hogy a weboldal a cég online kirakata és weboldal nélkül tulajdonképpen a céged nem létezik. Ezt nem is vitatjuk…
Mekkora képet vihetek nyomdába?
Hány megapixel elég a nyomdai minőséghez? Azt már esetleg tudtad, hogy a grafikai tervezés alapja a megapixel. De tudod-e, hogy mi az a megapixel? A megapixel az a mutatószám, amely a különböző képdigitalizáló eszközök, például a digitális fényképezőgépek képfelbontó-képességének meghatározására szolgál. Tehát, hogy az adott…
Milyen a jó logó?
A logó a céged védjegye. Szinte mindenki, aki találkozik a cégeddel vagy a vállalkozásoddal, a logóddal találkozik először. A logó végigkíséri a potenciális ügyfeledet vagy vásárlódat a teljes vásárlási folyamaton. Ott van a plakátjaidon, szórólapjaidon, a névjegykártyádon, bármilyen reprezentatív ajándékodon, minden előadásodon vagy konferenciádon, a…
Milyen egy jó szórólap?
A szórólap, illetve a szórólaptervezés kicsit átalakult a 2019-es évekre, hiszen az Internet, a weboldal és a közösségi média némiképpen elhódította előle a teret. Pedig egy jó szórólap ma is kiváló eszköz arra, hogy megszólíts vele embereket, hogy felhívd magadra a tömeg, az idegenek figyelmét….
Linképítés tippek kisvállalkozásoknak
Mi az a linképítés? A linképítés az összefoglaló neve azoknak a tevékenységeknek melyek arra irányulnak, hogy hivatkozások mutassanak a weboldaladra. A weboldaladra mutató hivatkozások pedig még napjainkban is fontos részét képezik a különböző kereső algoritmusok rangsorolásának, mivel ez utal arra, hogy mások mennyire értékesnek találják…
Legutóbbi bejegyzések
- 6 dolog, amit a gyorsan növekvő cégek minden nap másként csinálnak
- Hogyan használd a Google Trends-et, hogy mindig jókor legyél jó helyen
- Webshop indítás a nulláról: hogyan építs láthatóságot, forgalmat és bizalmat az első évben (anélkül, hogy feladnád félúton)
- Elvesztél a marketing rövidítések tengerében? Most végre érthetően elmagyarázzuk, mit jelentenek – PPC, CTR, ROAS, CPC
- Mi az a dropshipping? Az online kereskedelem legkényelmesebb modellje
Kategóriák
- Design (13)
- Email marketing (9)
- Grafikai tervezés (18)
- Hasznos (88)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (30)
- Marketing (69)
- SEO (32)
- Social media (41)
- Tárhely (9)
- Vállalkozás (49)
- Weblapkészítés (41)
- Webshop (27)
- WordPress (29)